Pasaku pēcpusdiena Daugavpils pilsētas 15.speciālās pirmsskolas izglītības iestādē
22.01.2014.
Teātrim ir liela audzinoša nozīme, un tam piemīt daudzpusēja iedarbība uz skatītāju, bez tam teatralizētai darbībai pirmsskolas iestādē ir cieša kopsakarība ar valodas un runas attīstību.—–
Mūsu iestādē tā ir korekcijas darba sistēmas sastāvdaļa, kas sniedz plašas iespējas logopēdiskajai iedarbībai uz bērnu valodas traucējumiem, attīstot runas tehniku un kultūru (pareiza skaņu izruna, runas elpošana utt.), noņemot muskuļu sasprindzinājumu (t.sk. runas aparāta), uzlabojot kustību koordināciju, vispārējo un sīko motoriku, attīstot un pilnveidojot skatuves meistarību: monologa un dialoga runu, tās izteiksmīgumu, pantomīmiku, spēļu iemaņas un radošo patstāvību.
Pirms dažām dienām iestādē notika pasaku pēcpusdiena, kurā bērniem bija iespēja redzēt pasakas „Lapsa un dzērve” iestudējumu. Šoreiz bērnus iepriecināja paši pedagogi – pirmsskolas skolotājas Nataļja Jakubovska, Saulcerīte Beitāne-Turčinoviča un skolotāja logopēde Svetlana Lazovika.
Pirms izrādes, pasākuma sākumā, skolotāja Saulcerīte pastāstīja bērniem par to, kā cilvēki dzīvoja senos laikos, kad vēl nebija elektrības: garos vakaros, sēžot pie patvāra, dziedot dziesmas, viņi nodarbojās ar rokdarbiem. Mammas tajos laikos stāstīja saviem mazuļiem pasakas… Šo stāstu papildināja seno lietu un rokdarbu izstāde, kura bērnos izraisīja neviltotu interesi.
Ar ilgiem aplausiem un saucieniem „Malači!” bērni pateicās pedagogiem par interesanto pasākumu.
Informāciju sagatavoja:
Daugavpils pilsētas
15.speciālās pirmsskolas izglītības iestādes
vadītāja
Nadīna Ļahoviča.
Fotografēja:
vadītājas vietniece Aina Kucina